יום שני, 31 באוגוסט 2009

אי שם מעבר לקשת



בשנה האחרונה גיליתי מחדש עם שאר העולם את הקשת לשיער כאקססורי המושלם לשידרוג המראה
והפריזורה בימים שאין כוח להשקיע ביותר מקוקו ועל אחת כמה וכמה בימי הקיץ הקשים בהם רק המחשבה על שיער פזור גורמת לי להזיע.
המינוס היחיד הוא שעם רוב הקשתות מתפתח כעבור כמה שעות כאב מציק מאחורי האוזניים.
שמעתי הרבה פעמים את הפתגם הידוע "כדי להיות יפה צריך לסבול" אבל לשמחתי אני ממש לא מהזן הזה, אז אחרי שפיתחתי מיומנות בזיהוי קשתות שעלולות להכאיב הבנתי שהפיתרון העדיף הוא הסרט לשיער ולכן שמחתי לגלות את סרטי השיער של נטע -לי .
לבסיס של סרט אלסטי שניתן להתאמה לגודל הרצוי מחברת נטע-לי אפליקציות (לא אוהבת את המילה הזאת שמזכירה לי קצת חולצות של דודות מסויימות אבל לצערי אין לי מילה מתאימה יותר) מיוחדות אותן היא מלקטת ממקורות שונים והתוצאה בהחלט מקסימה.
הסגנון קורץ לשנות העשרים העליזות במיוחד שלובשים אותן כסרט על המצח ומה שקנה אותי סופית
היה שניתן גם ללבוש אותן כחגורה כלומר שתי ציפורים או יותר נכון אביזרים במכה אחת.
המחיר לא בשמים, 80-180 ש"ח וכרגע ניתן למצוא אותן בעלמה , בנקר , במכירות ביתיות וכמובן ישירות אצל המעצבת , נטע-לי 054-6248806













אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה