יום ראשון, 23 באוגוסט 2009

נזקים בסטייל

מילים רבות נשפכו על עיצוב התלבושות והסטיילינג המצויינים של MAD MEN ( הגברים של שדרות מדיסון) אבל הייתי רוצה לחשוף את מי שעדיין לא יצא לו לסדרה DAMAGES סדרת מתח משובחת בכיכובה של גלן קלוז שמתהדרת בהלבשה וסטיילינג מצטיינים לא פחות.
מידי עונה ( היו כבר שתיים , השניה משודרת ממש עכשיו בערוץ 3 של הוט) עוקבת הסדרה שמתרחשת בניו יורק של ימינו אחרי תביעה משפטית מורכבת בה מטפל משרד עורכי הדין של פטי יוז (גלן קלוז) .
התלבושות של הדמויות הראשיות , פטי יוז ואלן פארסונס מדגימות בצורה אופנתית , שיקית ומדוייקת את ה-
Power dressing העכשוי במיטבו.
מלתחתה של גלן קלוז, כיאה לעורכת דין מהשורה הראשונה ,מורכבת מחצאיות באורך ברך , ג'קטים מחוייטים, חולצות מחוייטות וסריגים פשוטים אך משובחים בצרוף עקבים ותסרוקת מצטיינת ( היא נראית נפלא בסדרה הזו) ומשדרת שמרנות מסויימת לצד איכות ויוקרה ללא פשרות .
המלתחה של אלן פרסונס ( רוז ביירן) , עורכת הדין הטריה והמבריקה מדגימה איך צריכה להתלבש צעירה מצליחה בעלת מודעות אופנתית וטעם משובח בעולם העסקי בניו יורק. הגזרות מדויקות ,פחות מחוייטות ויותר נשיות, הצבעוניות לרוב מינימליסטית וכהה. המסר הוא של אישה צעירה שבטוחה בעצמה ולא מפחדת להראות את זה בלי לחשוף יותר יותר מדי ( כולל לק שחור מדי פעם). מככבים במלתחתה מעצבים כמו פראדה, נרסיסו רודריגז וז'יבנשי.
מעצב התלבושות של הסדרה הוא פרנק פלמינג , בראיון שנערך עימו הוא מפרט על בחירות ההלבשה שלו ואף נותן מספר טיפים ליצירת מראה מנצח לא רק בעזרת מעצבי על.

http://www.theglobeandmail.com/life/article966589.ece

לא יצא לי לראות הרבה נשים בארץ מתלבשות בצורה כזו לעבודה ( בכל מקרה לא במקומות העבודה בהם יצא לי לבקר) אבל השראה זה בטוח עושה , לי לפחות.

ובלי קשר לאופנה , פרגנו לעצמכם צפייה בסדרה, הנאה מובטחת!






















כל התמונות מתוך העונה השניה של DAMAGES.

3 תגובות:

  1. אחלה פוסט. שתיהן לבושות מדהים ובאמת כל כך נכון לתפקיד, לדמות ולגיל. הן מצליחות להעביר משהו שהוא כנראה נכון לגבי האישיות שלהן בלי לפגוע במראה של נשות מקצוע מהממות.

    השבמחק
  2. תודה ספי , זה גם בהמשך לפוסט שלך בסוגיית הלבוש לעבודה

    השבמחק
  3. יפית. אנחנו במידל איסט. חם, לח ומסריח. איך אפשר להתלבש בכלל?! לדעתי הפתרון באיזור, הוא להתלבש עם חוש הומור. איזה קטע יצא לי חרוז.

    השבמחק