יום שלישי, 11 באוגוסט 2009

כשאת מודדת דדת דדת...

נשים וגברים רבים שונאים למדוד , "אני יודעת מה יושב עלי טוב" "אין לי סבלנות" , הם רק שני תירוצים נפוצים מהאוסף ואני מודה שהקיץ הדביק והמזיע לא עושה הרבה חשק אבל לדעתי זהו שלב שחשוב לא לדלג עליו. פריטי לבוש רבים נראים אחרת לחלוטין ( לטובה או לרעה) כאשר הם על הקולב וכאשר הם על הגוף מה גם שלכל אחד מבנה גוף יחודי ואותו פריט לבוש עשוי להראות לגמרי אחרת על שני אנשים , אז אנא לא התעצל ...
מה כדאי לזכור כשבאים למדוד :


חשוב לנעול או להביא נעליים בגובה שאיתו בדרך כלל נלך עם הבגד הספציפי שאנחנו מחפשים , אם למשל זו שמלה לאירוע נביא איתנו נעלי ערב בכדי להתרשם בצורה נכונה ..

הלבשה תחתונה מתאימה : חזיית סטרפלס אם בכוונתנו לקנות שמלה שחושפת כתפיים , חזיה חלקה אם בכווננו למדוד טי שרט צמודות , וכו' . ההלבשה התחתונה מהווה את התשתית והבסיס ומשפיעה על האופן בו הבגד יושב על הגוף.

אם אנחנו מחפשים פריט משלים לבגד שכבר ברשותנו , חשוב להביא אותו ולנסות אותם ביחד ולא לסמוך על הזיכרון. כך נוכל לראות את הצבעוניות המדוייקת ולבחון את השילוב בזמן אמת.

כאשר מודדים חשוב להתבונן על עצמנו טוב טוב מכל הכיוונים , ללכת קצת עם הבגד , לבחון איך הוא מתנהג בתנועה, להרגיש האם הבד נעים לעור. במקרה של מכנסים או חצאית קצרה מומלץ להתכופף ולבדוק האם אזור לא רצוי נחשף לעין.

אם אתם לא סומכים לגמרי על יכולתכם להחליט צרפו לקניות חבר/ חברה/ בן זוג שאתם סומכים על טעמו ועל כנותו וכן ,יש גם מוכרות שיתנו לכם חוות דעת אמיתית ולא רק יגידו שאתם נראים מאמם בכל דבר והן קנו בדיוק כזה.
רעיון נוסף הוא לצלם את עצמכן עם הפריטים שאהבתם לחזור הבייתה , להסתכל בתמונות ולהחליט בלי לחץ מיהו המנצח ורק אז לחזור לקנות.

והכי חשוב , כדאי להקדיש בבית כמה דקות למחשבה למה בדיוק אנחנו מחפשים , כך נוכל להגיע לחנות ממוקדים ולא לצאת בסופו של דבר עם משהו לא נחוץ.

בהצלחה!


2 תגובות:

  1. היי (:
    ראיתי שרשום לך בפרופיל שלמדת בקורס סטיילינג בשנקר,אני ממש אשמח עם תוכלי לענות לי על כמה שאלות בקשר לקורס.

    תודה רבה,מוזמנת לבקר(:
    שבוע טוב.

    השבמחק
  2. הבלוג שלך ממש מקסים , מוזמנת לשאול מה שתרצי

    השבמחק