יום רביעי, 10 ביוני 2009

כנראה שאני לא פאשיוניסטה

כשהחלטתי לבחור בסטיילינג כמקצוע מצאתי את עצמי מקדישה זמן לא מבוטל בתהייה איך אני מגדירה את הסגנון האישי שלי. חשבתי לעצמי שכסטייליסטית אנשים יצפו לראות אותי בהופעה סופר אופנתית מגובה בכל הטרנדים האחרונים , אז זהו שלא...
סטייל מבחינתי זה לא להיות קורבן אופנה אלא למצוא את הפריטים שבהם אני נראית ומרגישה טוב , מחמיא ובעיקר נוח. אחרי שנים של התנסויות ואימוץ של טרנדים חולפים, גיבשתי לעצמי סגנון נינוח שמורכב ברובו מפריטי בייסיק שלא נס ליחם ואני יכולה עונה אחרי עונה לחרוש עליהם .
עקבים ומיני שמלות ערב לא ימצאו אצלי במלתחה , זה פשוט לא אני ( אמנם כשאני מנסה לדפוק הופעה נשית ומסחררת אני נתקלת בבעיה אבל בכל מקרה אחרי החלפות ומדידות תמיד אצא בסופו של דבר לבושה בהתאם לסגנון שלי) .
האתגר שלי בתקופת המיתון הנוכחית בה תקציב הקניות הצטצמצם פלאים הוא להמציא שילובים חדשים מהקיים , להשקיע בפריטים על זמניים ואיכותייים כי כמו שאמר מישהו חכם , "אני לא מספיק עשירה כדי לקנות בזול" ואת התשוקה לאופנתיות לבטא במציאת אקססוריז משלימים כמו תיק קטן "בצבע הנכון לעכשיו" , חגורה , תכשיט או זוג נעליים לא יקר שישרוד את העונה .
אם ישנו טרנד שכובש את עיני שברור לי שהוא לא פה כדי להשאר אממש את התשוקה בפריט אחד במחיר סביר ( זארה, מנגו ושאר הרשתות בטוח יתנו את הפיתרון וגם בשוק או בבסטות של אלנבי יכולות להתגלות יציאות / מציאות).אני אוהבת אופנה , להסתובב בחנויות ולראות מה חדש , לדפדף במגזינים ולחקור בלוגים חדשים אבל בחיים אמיתיים אני נאמנה לאישיות שלי , למבנה הגוף, לנוחיות ולתקציב וזה מה שאני מנסה להעביר בסטיילינג אישי ללקוחות

אני בג'ינס וגופיה של קרן גרוס מעצבת מוכשרת שמצליחה לשלב פשטות ואלגנטיות

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה