יום שני, 11 במאי 2009

מציאות קיץ

יותר מדי זמן נעדרתי מהבלוג שלי אבל מה לעשות החיים קשים , בין מעבר דירה ועבודה טפוטפו לא נשאר הרבה זמן אבל הנה אני פה לחלוק את מה שאני הכי אוהבת , מציאות שוות.
מהי מציאה שווה ? כזאת שעונה לקריטריונים הבאים : מיוחדת , אופנתית והכי חשוב זולה!
אז מציאת הקיץ הראשונה שלי לעונה זו היא תיק קש גדול ועגול שנתקלתי בו בחנות די נידחת וותיקה אבל מענינת ביותר שמוכרת רק דברים מקש . התיק היה תלוי לו על מתלה עץ וצד את עיני עם תג המחיר השערורייתי של 15 ש"ח,עם מחיר כזה נוח אין מה לחשוב פעמיים , דימיינתי את עצמי לרגע צועדת לים והעגול החביב על כתפי , ממש כמו בריבירה והארנק מייד נפתח.
יתרונות : משלים כל הופעה קיצית כזו של סיבוב סידורים או קפיצה לים במחיר שווה לכל כיס
חסרונות : אי אפשר להעמיס בו את כל הבית או כמו שהמוכר אמר "זה רק לדברים קלים" וכמו כל מוצר קש , מריחים אותו... כולי תקווה שהריח יתפוגג בקרוב.
בינתיים אתם מוזמנים לשזוף בו מבט נח לו על כורסאת הוינטג' המשופצת שלי

תיק קש : חנות אנונימית של מוצרי קש ברחוב אחד העם , מטפחת :אוסף פרטי

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה