יום רביעי, 14 בינואר 2009

נעליים (לא) קונים מהר

החורף הזה החלטתי שאני זקוקה לנעליים , כאלה איכותיות , קלאסיות , עם שרוכים ...
אופציה מנצחת ונוחה ליום יום ובעצם לכל שעות היום שנראית נהדר עם חצאית , מכנסיים ואפילו שמלות (בזהירות). שיטוט ברחבי העיר העלה את מספר אופציות מנצחות (אבל לא רבות , פה לא ממש מינפו את הטרנד הזה) שכל אחת מאיתנו (או לפחות אני) תשמח לאמץ לארון הנעליים שלה תמורת סכום לא כל כך צנוע...



המנצחות שלי איך לא נעלי reppeto דגם igmar (להשיג ב"עלמה", "בנקר")




במקום השני : תוצרת כחול לבן – שני בר , שהפרשנות שלה לנעלי האוקספורד הקלאסיות מצטיינת במיוחד ואני אהבתי יותר דווקא את אלו בצבע המטאלי שנותן טוויסט מענין לעיצוב הקלאסי מאשר את אלו שבתמונה.

האופציה הרדיקלית ב"קום איל פו רדקיל ", נמל ת"א.
ובאשר אלי , אני אמשיך לחפש משהו שהתקציב מאפשר, נראה לי ששני בר תזכה לביקור בקרוב...

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה